Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Rooibos och honeybush (rött te)

Bilder till Rooibos-artikel

2012-03-17 20:59 #0 av: Luju

Jag håller på just nu att skriva en artikel om Rooibos och jag behöver lite hjälp av er.

Jag skulle behöva en bild dels på själva rooibosen oanvänt och sen en bild av den färdiga produkten, alltså när det är färdigt i koppen

Kommer självklart skriva källa till bilden i slutet av artikeln!

Lägg in de bilder jag får använda under denna tråd. Bilderna ska helst vara din egen, om den är från internet ska du kunna visa att du har tillstånd att få använda den.

MVH Värdinnan Julia

Anmäl
2012-03-18 11:35 #1 av: Luju

*putt putt*

Anmäl
2012-03-18 11:54 #2 av: ks.gerbil

hmm.. jag dricker inte så mycke roibos men ska se om jag kan ta några bra kort (mamma dricker roibos)

Anmäl
2012-03-18 14:14 #3 av: [Vargöga]

Har inte smakat denna sort ännu så jag kan inte bidra med bilder.

Ställ frågan ute bland medlemmarna så kanske någon vet eller har bilder du söker.

Anmäl
2012-03-18 17:19 #4 av: Luju

Putt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.