Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Sajtinfo, önskemål och synpunkter

Tack EmiliaP!

2012-04-03 16:26 #0 av: Luju

TiF medarbetare EmiliaP har meddelat att hon inte längre har möjlighet att vara en så aktiv medarbetare som hon vill kunna vara.

Så nu vill jag och TiF medarbetare passa på att tacka
EmiliaP
för hennes tid som engagerad medarbetare här på TiF!

Det har varit jätte trevligt att ha henne som medarbetare!
Glad

MVH Värdinnan Julia

Anmäl
2012-04-03 16:28 #1 av: ks.gerbil

det är ju lite synd Rynkar på näsan men säklart är det bättre än att behöva känna sig tvingad till att gå in hit om man inte hinner eller har det svårt o.s.v.

Anmäl
2012-04-03 16:44 #2 av: [Vargöga]

Tack Luju. Det är som ks.gerbil säger att det händer så mycket att det blir som en press att man måste prestera. Har fortfarande några sajter kvar som jag är medarbetare och en person kan inte ha hur mycket som helst uppdrag.

Tack för min tid men jag kommer att fortsätta att skriva här inne. Skrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.