Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 1193 ggr
Stephanie
4/8/12, 10:51 PM

Jag dricker te som aldrig förr!

Efter att ha flyttat in hos min te-drickande kompis dricker jag nu Te som aldrig förr! Självklart har jag gillat Te tidigare också, men då har det väl inte blivit mer än nån kopp i veckan. Nu är det däremot några koppar per dag..! Tungan ute Det är så gott och så kul att prova en massa olika sorter också!

Så den här sajten kom alldeles lägligt för mig faktiskt! Oskyldig

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Annons:
Stephanie
4/8/12, 10:53 PM
#1

Just nu sitter jag och dricker min tredje kopp Te för ikväll…. Tungan ute Denna gång Four o Clocks vita chai-te med lite mjölk i. Så gott!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Wand
4/8/12, 10:54 PM
#2

Låter som en härlig vana! Flört Min mor slutade med kaffe och började dricka Te istället, det blev ca 2-4 liter per dag. Lite svårt att sluta dricka Te när man väl börjat. Oskyldig

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Bamse 08
4/9/12, 9:45 AM
#3

Te är ju gott så varför inte! Skrattande

What doesn't kill you makes you stronger.

Alex
4/9/12, 4:10 PM
#4

Haha välkommen i klubben!

Jag brukar annars vara den som lurar i mina kompisar att dricka massa Te. Även såna som inte alls tyckte värst mycket om Te innan de spenderade lite "för mycket" tid med mig har börjat dricka Te alldeles på egen hand. Oskyldig

Men det är gott, mysigt och framför allt vintertid så värmer det ju också!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chieko
4/10/12, 2:45 PM
#5

Själv har jag börjat tänka på det mer och mer i och med att sajten dök upp ;) Blir dock inte varje dag, jag vill hellst ha det när jag är lite frusen och vår lägenhet är väldigt varm ;) Fixa dock iordning i te-skåpet (det skpå där teet råkade stå). Nu har det fått en helt egen hylla, alla lösteer fått en egen söt burk, köpt två nya tekulor (en med ett hjärta längst ut och en med ett paket) och den ena ligger i en liten Tekanna och den andra i en mugg. Blir väldigt mysigt, blir glad av att öppna skåpet nu! Nästan så jag borde ha glasluckor…

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Upp till toppen
Annons: