Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 995 ggr
Luju
2012-04-15 09:04

OT - Mysko dröm

Jag drömde en så mysko dröm-situation inatt.

Jag drömde att jag skrev in "Dålig attytid" på sökmotorn för TiF, mest för att se om jag missat någon dålig stämning här inne. Hittade en kommentar som var riktag mot mig, fast på ett inlägg jag gjort som inte alls var ett "dålig attityd-inlägg". Hon skrev dessutom att jag hade dålig attityd för att jag inte skickat henne en digitalbild till henne över iFokus för att.. ja.. någonting som hon tyckte jag borde ha uppmärksammat.

Väldigt mysko hela händelsen.

Vill bara ge er alla medlemmar cred för att det är så väldigt bra stämning här inne! Jag kände mig tvungen imorse att söka just på "dålig stämning" och "dålig attityd" här inne, för att vara på säkra sidan. Och jag hittade ingenting Glad

Ha en underbar söndag!
MVH

Värdinnan

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
Aribigga
2012-04-15 09:47
#1

Drömmar kan vara så skumma ibland! Jag tycker också det är fin stämning härinne, kan vara för att det egentligen inte finns något fel med Te bara tycke och smak.

Jag är mycket inne på djur iFokus sajter annars och där kan tonen bli ganska hård ibland bara för att det är levande varelser det handlar om och alla tror ju att deras sätt är det bästa.

lurvponnyn.vimeddjur.se

ks.gerbil
2012-04-15 12:05
#2

haha vilken mysko verkligenTungan ute kanske för du va lite orolig för det skulle vara dålig attytyd här inne? men iaf behöver vi inte oroa oss! för här är vi alla så snälla Kyss

Gerbil-hemsidan hittar du R

PandanNilsson
2012-04-15 13:37
#3

Här i Te iFokus är det en bra och mysig känsla, vad kan inte vara mysigt med Te? ( förutom om man råkar hälla de varma te-vattnet i knät) Tungan ute

Jag brukar också drömma skumma saker, och då mennar jag verkligen skumma saker! Fast inget jag drömt än om Te då men men..

Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.

Kolla in min kaninuppfödar sida! här/

Tarotstollan
2012-04-16 19:49
#4

Jag hade en dröm för många år sedan om Te! Jag var i en simbassäng och skulle försöka simma i Te, men det var som gröt och de torkade vassa skalen rev mig på kroppen! När jag vaknade hade jag rivit mig rejält på benen. Den drömmen hade jag antagligen,  för tidigare på dagen hade jag nämligen rivit sönder en helt ny Tepåse med 200gr Te ut på golvet och fick sopa  och torka upp det jag inte kunnat räddaTungan ute!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Bamse 08
2012-04-16 20:06
#5

#4 Att simma i Te låter trevligt Flört

What doesn't kill you makes you stronger.

Lodis
2012-04-17 00:25
#6

Haha, vilka drömmar Skrattande

Nej, här har inte jag hittat någon dålig attityd. Jag tror man blir snäll av te…Flört

Annons:
plutopellis
2012-04-17 15:14
#7

Ja, denna sidan är underbar att flyta runt på Kyss

Upp till toppen
Annons: