Annons:
Etiketttävlingar-kluringar-sajtlekar
Läst 819 ggr
[malda]
4/17/12, 10:09 PM

Bytestråd - bortglömda teer

Startar nu en tråd där vi kan byta teer med varandra. De som man glömt, eller inte gillat, som helt enkelt står längst in i skåpet till ingen nytta. medarbetarna och värdinna hjälper till att hålla tråden så ren så möjlig.

Skriv alltså i tråden vilka teer ni har, om ni ser något ni vill byta till er, om man eventuellt bytit till sig något, om det blev lyckat eller om ni kanske vill byta bort det igen. När ni listar era teer skriv gärna så mycket om dem som möjligt, märke, smak, "färg", löste, påste, hur mycket som finns kvar, osv. Alla diskussioner är välkomna här, så länge de rör bytandet av Te.

Lista med tillgängliga teer:

malda: Pyramidte från Lipton, enchanting raspberry blueberry, Örtte. Endast en eller två påsar använda.

Kobbs Vit Fläderdröm, vitt löste med smak av fläder och äpple. Använt några teskedar, förvarat i plåtburk.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
hus-musen
4/22/12, 8:54 PM
#4

Har ett choklad-te från four o' clock som jag inte vill ha, det är förpackat i påsar. En eller två påsar har jag tagit ur den, annars full.

Qui dormit, non peccat

 


Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Clariiz
4/23/12, 6:17 PM
#7

Jag har det här teet som inte riktigt faller mig i smaken. Roobios citrongräs & blåklint heter det. Supergott till Iste dock men det dricker jag nästan aldrig. Har bara tagit 1-2 påsar.
Vill gärna byta det mot vilket Te som helst! (som jag inte smakat tidigare)

rooibos citrongräs&blåklint

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ks.gerbil
5/6/12, 5:37 PM
#8

jag har rensat tråden lite och puttar upp den så mer kan se den Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Vargöga]
5/6/12, 6:00 PM
#9

Ändra på rubiken också. Det heter bytestråd. Flört

ks.gerbil
5/6/12, 6:02 PM
#10

oj såg det nu haha.. ändrat

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Vargöga]
5/6/12, 6:04 PM
#11

FlörtTungan uteSkrattande

Upp till toppen
Annons: