Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

Vilken te typ gillar du?

2012-04-18 22:08 #0 av: VilmaKristina

Det finns säkert redan såna här, men vill testa själv i lite typer :)

Anmäl
Fråga 1/1

Vilken te typ gillar du?

2012-04-18 23:10 #1 av: plutopellis

Normalt svarade jag, men dricker gärna söta bär och blomteer också Glad

Anmäl
2012-04-18 23:12 #2 av: Stephanie

Med handen på hjärtat så är det nog faktiskt sött te. Jag vill ha allt sött Skäms Men jag dricker faktiskt sällan med socker i. Om jag har i nåt så blir det honung, men även det försöker jag hålla mig borta ifrån.

Anmäl
2012-04-19 00:52 #3 av: Grodan

sött... gillar chai, yoga och krydd teér. för magen måste jag dock dricka pepparmyntste

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-04-19 01:48 #4 av: Tarotstollan

Jag tryckte på sött eftersom jag alltid använder sucketter i, är de slut använder jag vanligt strösocker.Någon gång har jag testat honung men tycker att det ger inte tillräcklig sötma.

Anmäl
2012-04-19 12:00 #5 av: hus-musen

Föredrar starka söta teer, avskyr när de är beska och tungan känns som sandpapper efter en klunk.

Anmäl
2012-04-19 15:34 #6 av: VilmaKristina

Jag föredrar normalt, gillar varken sött eller beskt :)

Anmäl
2012-04-19 15:38 #7 av: AkaiTsuki

Sött är så gott, speciellt på en dålig dag :) Men normalt te är inte heller dåligt

//Joanna

Anmäl
2012-04-19 16:12 #8 av: Bamse 08

Normalt föredrar jag.

Dock så älskar jag English Breakfast tea i England men här i Sverige är det inte gott alls,hahaTungan ute

Anmäl
2012-04-19 20:13 #9 av: ks.gerbil

SÖTT!! haha måste vara sött!

Anmäl
2012-04-20 00:14 #10 av: Grodan

Bara en sak: Jag hade uppskattat om detta varit en undersökning och inte en kluring. Det går inte att se resultaten nu och sånt är ju alltid kul när man frågar en sak.Skrattande

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.