Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Tetillbehör

Huva till tekannan....

2012-04-20 15:50 #0 av: veran

....skulle jag gärna vilja skaffa mig då jag tycker bäst om varmt te. Är det någon som kan tipsa om något stick/virk/symönster?

Anmäl
2012-04-20 15:52 #1 av: Allamej

Googla på teacozy pattern så borde du få en del svar :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2012-04-20 15:57 #2 av: DesK

Mät upp din tekanna och lägg till minst 5 centimeter på vardera sidan. Sen syr du en vadderad huv att ha över din tekanna. Jag vill också ha mitt te ordentligt varmt (om det inte är iste, förståss Flört ) Numera värmer jag mitt te i mikron när jag vill ha det armt Glad

Désirée

Värdinna för Matlust, Husmorstips, Kost och Hörselskadade

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.