Annons:
Etikettrecensioner-rekommendationer
Läst 1032 ggr
ks.gerbil
4/20/12, 7:39 PM

recention-coops egna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

som ni kanske vet så har jag och pappa varit och handlat igår (eller?haha) så jag tänkte att jag kunde prova coops egna teer! vi köpte den med 4 olika smaker: earl grey, Darjeeling, english breakfast och en jag inte har smakat innan som heter ceylonte. jag har bara hunnit smaka på två men här kommer dem i alla fall Glad

Typ: svart pås-tePris: 19 kr. (hela förpackningen)
Innehöll: 4 olika smaker 5 påsar av varje
Färg och utseende: den va inte så jätte ful och de olika påsarna hade samma teckning men olika färger det va faktiskt en ganska fin kartong.

Doften: man kände verkligen lukten ändå om plasten va på! det gjorde mig förvånad! när jag tog bort plasten blev man översvämmad av goa lukter!

Annat: en liten rolig grej va att när man öppnade kartongen så va de olika smaken in-plastade i en liten påse. (se bild)

Darjeeling

Doften: jag blev faktiskt lite besviken då den inte luktade så jätte mycke. det luktade liite när den bryggde men inte mer.
Tillagning: som vanilgt kokade vatten och hällde i koppen den fick stå i ett par minuter.
Smaken: besviken blev jag då det smakade väldigt lite jämfört med de andra gångerna jag har druckit Darjeeling.
Annat: det va inget jag vill dricka igen för det smakade vääldigt lite så det får vara en sådan Te jag dricker om jag inte har något hemma.

den får CoolCool av CoolCoolCoolCoolCool

Earl grey

Doften: det luktade otroligt mycke mer en dareelingen och det luktade från när man tog påsen och hela tiden när man drack!
Tillagning: jag kokade vatten och lät den brygga i 3 minuter.
Smaken: vad glad jag blev när jag tig första klunken! smaken va väldigt likt twinings och liptons earl grey!
Annat: jag blev väldigt förvånad efter att ha druckit dareelingen trodde jag att den också skulle smaka bläh men det gjorde den inte! den är verkligen ett Te jag rekomanderar!

den får CoolCoolCoolCoolCool av CoolCoolCoolCoolCool

detta är vad jag har hunnit med och snart kommer dem andra två Skrattande

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Stephanie
4/20/12, 8:59 PM
#1

Skoj! Kan tänka mig att plasten runt dom var för att de inte skulle ta åt sig smak av varandra. Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

ks.gerbil
4/20/12, 9:57 PM
#2

1# ja i försig men jag brukar köpa sådna från t.ex. twinings och de brukar inte ha plast runt Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: