Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Recensioner och rekommendationer

Besviken!

2012-04-22 04:26 #0 av: Tarotstollan

Köpte häromdagen Kobbs "Rabarberkalas"! På påsen står det:"Ett svart, storbladigt Keemun-te från Kina med bitar av rabarber som ger en klassiskt somrig smak."

Det innehåller ingen grädde som det brukar göra i de andra rabarber teér som jag druckit. Det är kanske därför som smaken inte är lika god? Lukten är fruktig och somrig och jag ger den 5/5, smaken får 2/5.

Jag blev så besviken på detta te, då jag verkligen älskar rabarber te och även deras Citron&Lime te som kom samtidigt i Ica affären! Vilken besvikelse!

Är det någon annan som smakat detta te, i så fall vad tycker ni? 

Anmäl
2012-04-22 15:44 #1 av: hus-musen

Tror det är den en vän bjöd på, och jag håller med, den smakar inget alls.

Anmäl
2012-04-23 14:54 #2 av: ks.gerbil

jag tycker inte om rabarber men man blir verkligen besviken när man köper hem och så smakar det inte som man har tänkt sig Tungan ute

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.