Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Tetillbehör

Köpa temugg?

2012-05-07 19:42 #0 av: Stephanie

Tråden om favoritmugg har fått mig sugen på att köpa mig en egen fin mugg. Just en speciell mysmugg bara till mig! Men har ni något förslag på affärer som har många bra muggar? :D

Anmäl
2012-05-07 19:46 #1 av: Chieko

Jag gillar Åhlens, de har stora svarta muggar (vita innuti). Annars hade Blomsterlandet fina ganska billiga muggar nu!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Anmäl
2012-05-07 19:53 #2 av: [Vargöga]

Varje år när jag far upp till sommarstugan brukade jag köpa mig en mugg. Har några styckna. Men nu är det slut på det då jag skilt mig från mannen och det är hans mamma som äger stugan så dit kommer jag inte mer.

Men jag kan annars köpa här hemma.

Anmäl
2012-05-07 19:57 #3 av: Jofiel

På Indiska brukar jag hitta stora fina lite ovanliga muggar, men kanske inte de billigaste Obestämd

Anmäl
2012-05-07 20:12 #4 av: Aribigga

Jag gillar att leta på loppis, då hittar man oftast en som verkligen är speciell Glad

Anmäl
2012-05-07 21:10 #5 av: ks.gerbil

vad heter hon nu igen... hon är med här på TIF hon gör saker i keramik o.s.v. hon är jätte duktig... hoppas hon dyker upp här...

Anmäl
2012-05-07 23:29 #6 av: Isa56

#5 Du menar Abbis? Skrattande

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-05-08 17:01 #7 av: ks.gerbil

6# ja så heter hon visst Tungan uteSkrattande

Anmäl
2012-05-08 17:14 #8 av: VilmaKristina

Lågpris varuhuset Mejk har jättegulliga katt muggar för 10 kr :D

Anmäl
2012-05-09 01:03 #9 av: Lodis

Man kan hitta fina på Tradera också, ibland jättebilligt Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.