Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 909 ggr
DesK
2012-05-11 17:54

Tävlingsdags på Matbröd

Välkomna att delta i vår baguettetävling. Ni har möjlighet att vinna baguetteplåtar, bakbordsduk eller ugnsduk Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
ks.gerbil
2012-05-11 19:08
#1

roligt :D man vet väl alldrig om man kanske kommer in med en fin baguette Flört fast det är inte jag.. kan komma och dregla över de andras Flört jag har alldrig bakat bröd eller jo en gång på hemkunskapen xD men detta kanske kan få igång mig Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

DesK
2012-05-11 21:06
#2

Att baka bröd är egentligen inte så svårt, här i tävlingen är vi ju rätt flexiblao ch vidsynta vad gäller dte färdiga resultatet. Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2012-05-22 20:15
#3

En fin baguette kan förgylla en mysig testund och den här tävlingen borde ju passa bra så här i examenstider och tänk på att det inte blir någon provsmakning, så det är bara utseendet vi kan rösta om Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2012-06-08 19:19
#4

Tävlingen är nu förlängd till den 25 juni Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2012-06-26 12:01
#5

Nu är tävlingen avslutad och det är dags för röstning Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: