Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 959 ggr
ks.gerbil
2012-05-12 10:23

godmorgon med en kopp

godmorgon på er alla Skrattande nu sitter jag här med en god kopp av Te och ska fixa lite grejer på datorn vad ska ni göra idag? Skrattande

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Aribigga
2012-05-12 14:52
#1

God eftermiddag! Jag har precis druckit en kopp Te av mitt andra engelska Te som jag köpte i London.

Idag har jag tillbringat större delen av dagen i stallet och städat, om det slutar regna sedan så ska jag ta en sväng med mitt lille lurv.

Vad ska ni hålla på med ikväll?

lurvponnyn.vimeddjur.se

ks.gerbil
2012-05-12 17:21
#2

Nu så är gerrbilerna ute och springer på golvet och motionerar… Jag ska nog bara sitta och ha lite helgmys och tänka på hur underbar vecka jag har :P 3 dagars ledigt är ju super!!

Gerbil-hemsidan hittar du R

Aribigga
2012-05-12 19:14
#3

Tre dagars ledigt? Jag har haft ledigt hela den här veckan Flört

lurvponnyn.vimeddjur.se

ks.gerbil
2012-05-12 20:24
#4

Nä va fuskit :P men förra veckan hade vi två dagars ledigt :P *prrr* (med tungan asså) haha nä skojar ;-) ledighets krig kan vi kalla denna ;-)

Gerbil-hemsidan hittar du R

PandanNilsson
2012-05-12 23:00
#5

Låter Bra Ks.gerbil :D Jag älskar att ta mig en kopp på morgonenKyss
Idag har jag köpt lite godis, lekt med gerbilerna och så :) Kollat lite på datan med :P

Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.

Kolla in min kaninuppfödar sida! här/

vaanjja
2012-05-13 09:46
#6

Nu vart det en ny dag! Jag suktar efter min morgonkopp. Hihi, har tagit Vilken smak ska ni ta nu på morgonen? Tror jag tar mitt favoritte, kamomillte. Eller English Breakfast. :)

Annons:
ks.gerbil
2012-05-13 10:39
#7

Idag… Ja vad ska jag göra idag… Tror att dagen ser ut såhär: gå tillmen ny djuraffär somhar öpnnat gå äta på resaturang och rida ute om det fortsätter med fint väder ute :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: