Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

te med mango?

2012-05-22 13:28 #0 av: ks.gerbil

vet nån om det finns? jag typ älskar mango! så det vore väldigt gott Skrattande

Anmäl
2012-05-22 13:55 #1 av: malda

Det här teet med persika och mango är riktigt gott! http://www.lipton.com/se_sv/#PyramidTea-2,200

Anmäl
2012-05-22 15:03 #2 av: ks.gerbil

hmm...låter gott! undrar om den finns på ica :P jo det gör det nog säkert :P

Anmäl
2012-05-22 18:01 #3 av: Jofiel

Jag har grönt mangote. Supergott Tungan ute. Det är löste och heter bara grön mango. Det har jag köpt i en tebutik någonstans, kommer inte ihåg var.

Anmäl
2012-05-22 18:07 #4 av: Bamse 08

#1 Usch till det där teet FlörtTungan ute

Tycker det är jätte äckligt.

Anmäl
2012-05-23 02:01 #5 av: Tarotstollan

Jag har köpt svart mangote i lösvikt i två olika te affärer. Sista gången strax innan jul, tyvärr är det redan slut!

Jag glömmer alltid att köpa innan det tar slut och sen glömmer jag av det tills någon påminner mig. Ni till exempel!Tungan ute

Anmäl
2012-05-23 19:41 #6 av: vaanjja

Åh, jag älskar också mango! Bästa frukten efter banan!! Elelr kanske på delad andraplats med ananas, oj nu börjar jag lista frukter, det var inte meningen. Men jag vill också testa mangote!Glad

Anmäl
2012-05-23 20:30 #7 av: ks.gerbil

synd att det bara verkar vara lösteer i te butiker som säljer Obestämd

6# haha va roligt Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.