Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 934 ggr
ks.gerbil
5/24/12, 6:23 PM

OT-Hjälp familjen Hasani!

jag kopierar texten från barnens iFokus så vi kan sprida vidare och hjälpa denna familj!

Nu är det såhär att ni måste hjälpa min vän Arbenita!

Hon har fått reda på att hon ska bli utvisad ifrån Sverige och det tycker inte vi är rätt efter så lång tid!

Några klasser ifrån Stöpen och några ifrån Skövde följde med oss till migrationsverket i Skövde idag för att protestera emot att dom blir utvisade men det räcker inte för vi måste ta det vidare till Göteborg nu och det är just det som jag behöver eran hjälp med!

Jag vill inte säga varför hon flydde hit men det är riktigt allvarligt så snälla hjälp oss för hon är en otroligt snäll och söt tjej som vi kommer sakna så j*vla mycket för hon är verkligen en speciell tjej som aldrig skulle kunna skada någon.

Om vi sprider detta i media så mycket som möjligt så kanske hon kan få stanna kvar! Så just nu håller vi på med en namnlista som kan hjälpa.

Det är redan den andra för den förra kom bara från skolan och det kanske inte räker så snälla gå in och hjälp Arbenita och hennes familj dom kan vara i livsfara!

Gå in här och hjälp familjen Hasani! http://namninsamling.se/index.php?Forum=Forum&sida=2&fnvisa=forum&nid=6614#.T75QalJ7csY

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Itchy
5/24/12, 6:29 PM
#1

om immigrationsmyndigheten sagt att de inte har skäl att få uppehållstillstånd i sverige är det bara att acceptera, vi har tillräckligt med invandrare att ta hand om

You can't spell Bitchy without Itchy

Nellie007
5/24/12, 8:06 PM
#2

TS: tack för att du lade ut detta. Det värmer!

1# Det är oskyldiga barn som är hotade till livet. Och om man försöker så kan det gå. Vi är ett rikt land och måste kunna ta dom alvaligaste problemen som i detta fall är.

Itchy
5/24/12, 8:33 PM
#3

#2 är vi verkligen ett så rikt land ??? vi har skyhög arbetslöshet, och vi etniska svenskar har inte längre några rättigheter i vårt eget land & blir behandlade som 3e klassens medborgare, för att vi måste hjälpa  tiotusentals familjer med att fly sitt ush så hemska hemland, de får gratis bostäder,mat, körkort & ofta en bil…vad får vi ???

You can't spell Bitchy without Itchy

ks.gerbil
5/24/12, 8:37 PM
#4

2# varsogod :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Nellie007
5/24/12, 8:39 PM
#5

Det är skillnad på familjer och familjer. Just denna familjen gör allt för att komma in i sammhället och hjälpa till. Medans andra bara står där med sitt bidrag och inte gör ett skit och förstör bara vårat land. Men om man då skickar hem sånna som vill komma in? Varför? Men vi har gratis sjukvård mot vad dom från andra länder har. Vi har ett hyfsat trykt land och om det skulle hänta något liknade här så skulle polisen gripa in direkt mot vad dom gör där!

Upp till toppen
Annons: