Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Te och hälsa

När ni...

2012-06-02 16:22 #0 av: Bamse 08

Hej!

Brukar ni dricka te när ni gör något jobbeller brukar du bara dricka te när du vill slappna av?

När ni jobbar,gör något jobb på datorn (kanske skriver något).

Anmäl
2012-06-02 16:27 #1 av: ks.gerbil

mest när jag slappnar av tror jag Glad

Anmäl
2012-06-02 22:48 #2 av: vaanjja

Det är olika. tycker de tär jättegott med en kopp när man pluggar, men har svårt att drciak te mitt på dagen. Är itne så sugen då! Så blir oftast på kvällen och/eller morgonen, gärna med en bok eller bara tystnaden.

Anmäl
2012-06-03 00:19 #3 av: Luju

Oftast när jag slappnar av här också, fast brukar dricka en kopp på morgonen och mitt på dagen när jag jobbar extra på förskolor. Det hör liksom till hehe

Anmäl
2012-06-03 17:11 #4 av: [Vargöga]

Jag dricker te när jag sitter vid datorn.

Anmäl
2013-04-09 17:14 #5 av: tlover

både och, jag kan till och med ha en kopp ståendes i köket då jag tex diskar för en slurk då och då men oftast är det när jag vill bara dricka te eller vid datorn.

Anmäl
2013-04-09 17:16 #6 av: karro1999

jag brukar alltid dricka te när jag sitter vid datorn

Anmäl
2013-06-09 09:05 #7 av: Zureel

Jag dricker nästan te till allt så till mat, vid datorn till film när jag tränar eller vill koppla av, däremot så påverkar situationen mitt val av te. Morgonte oftast svart eller grönt, ont i halsen gärna pepparmyntste med lite honung och så vidare.

Anmäl
2013-06-11 22:47 #8 av: HildaAlfons

Jag dricker te till frukosten, om jag ska fika, på kvällen och typ om jag läser en bok eller bara tar det chillCool

Anmäl
2013-06-12 08:31 #9 av: Pelle Långlös

Te för mig blir ett bra substitut till läsk som jag dricker massor av.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-06-15 22:20 #10 av: [typellisch]

Lite när som :) Ibland när jag söker jobb, ibland efter yoga, ibland innan läggdags och ibland framför en film eller datorn :) Det beror på humöret mestadels :) Bara för det blir det en kopp Earl Grey nu!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.