Annons:
Etikettte-och-hälsa
Läst 1551 ggr
Bamse 08
6/2/12, 4:22 PM

När ni...

Hej!

Brukar ni dricka Te när ni gör något jobbeller brukar du bara dricka Te när du vill slappna av?

När ni jobbar,gör något jobb på datorn (kanske skriver något).

What doesn't kill you makes you stronger.

Annons:
ks.gerbil
6/2/12, 4:27 PM
#1

mest när jag slappnar av tror jag Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

vaanjja
6/2/12, 10:48 PM
#2

Det är olika. tycker de tär jättegott med en kopp när man pluggar, men har svårt att drciak Te mitt på dagen. Är itne så sugen då! Så blir oftast på kvällen och/eller morgonen, gärna med en bok eller bara tystnaden.

Luju
6/3/12, 12:19 AM
#3

Oftast när jag slappnar av här också, fast brukar dricka en kopp på morgonen och mitt på dagen när jag jobbar extra på förskolor. Det hör liksom till hehe

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

[Vargöga]
6/3/12, 5:11 PM
#4

Jag dricker Te när jag sitter vid datorn.

tlover
4/9/13, 5:14 PM
#5

både och, jag kan till och med ha en kopp ståendes i köket då jag tex diskar för en slurk då och då men oftast är det när jag vill bara dricka Te eller vid datorn.

l'm back

karro1999
4/9/13, 5:16 PM
#6

jag brukar alltid dricka Te när jag sitter vid datorn

Annons:
Zureel
6/9/13, 9:05 AM
#7

Jag dricker nästan Te till allt så till mat, vid datorn till film när jag tränar eller vill koppla av, däremot så påverkar situationen mitt val av Te. Morgonte oftast svart eller grönt, ont i halsen gärna pepparmyntste med lite honung och så vidare.


HildaAlfons
6/11/13, 10:47 PM
#8

Jag dricker Te till frukosten, om jag ska fika, på kvällen och typ om jag läser en bok eller bara tar det chill😎

Pelle Långlös
6/12/13, 8:31 AM
#9

Te för mig blir ett bra substitut till läsk som jag dricker massor av.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[typellisch]
6/15/13, 10:20 PM
#10

Lite när som :) Ibland när jag söker jobb, ibland efter yoga, ibland innan läggdags och ibland framför en film eller datorn :) Det beror på humöret mestadels :) Bara för det blir det en kopp Earl Grey nu!

Tarotstollan
6/16/13, 7:48 PM
#11

Jag dricker Te lite när som helst men oftast vill jag ha något att äta till. Att bara sitta och dricka Te händer inte ofta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: