Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Recensioner och rekommendationer

The Vintage Tea Party Book - recention

2012-06-14 13:31 #0 av: Luju

Jag varit i London tidigare i veckan på en mini-semester och hem i min resväska följde denna bok, The Vintage Tea Party book" - A complete guide to hosting your perfect tea party. Boken är skriven av Angel Adoree.

Tyckte riktigt mycket om den faktiskt. Den innehåller många recept på olika små tilltugg. kanske lite fler recept än jag hade önskat iofs, hade gärna sett fler sidor om annat. Sen steg-för-steg olika frisyrer på äldre frisyrer, tänk 40-60 talet. Sen även inslag av lite annat som är bra att veta när man ska vara värd/värdinna för ett teparty.

Priset ligger på 20 pund, ungefär 230 kr.

Väldigt nöjd över att ha den i min bokhylla Glad

Anmäl
2012-06-14 14:08 #1 av: ks.gerbil

vilken härlig bok den vill jag också ha Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.