Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

Nytt te

2012-06-15 15:05 #0 av: [Vargöga]

Hittade ett nytt te som jag köpte. Tänker inte berätta vad det är för något utan den kommer sen i juli då jag skall hålla te-cirkeln.

Har ni sett något nytt i butikshyllorna?

Anmäl
2012-06-15 18:59 #1 av: plutopellis

Nyfiken! Hihi, nä inget nytt just nu här inte..

Anmäl
2012-06-15 19:21 #2 av: ks.gerbil

njä inget nytt tror jag inte Glad men är också jätte nyfiken Tungan ute

Anmäl
2012-06-20 11:20 #3 av: Julle-A

Vet inte om det är nytt men Lipton Sun Tea, dricker just nu Green tea intense mint. Väldigt fräscht, dock är det bara gott om vattnet är iskallt, hellst med några isbitar i :)

Anmäl
2015-10-07 16:42 #4 av: S.O.L.

Hittade Lipton Sun Tea "Green tea intense mint" på utförsäljning för väldigt länge sedan. Köpte på mig några förpackningar, men nu börjar de ta slut.

Jag gör mojito utan alkohol med dessa påsar. Tillsätter limesaft och lite honung och får en underbart god kall dryck, som sitter perfekt på kvällen. Kär

Någon som vet var man kan köpa detta te, i Stockholm - Södertälje med omnejd?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.