Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1124 ggr
vaanjja
7/23/12, 2:00 AM

jag reser...

…BORT! För nu åker jag på läger och kommer hem söndag kväll. Är så glad och taggad till tusen!!!! Det är ett musikläger, eller en kurs om jag ska vara petig. Andra gången för mig i år. Har längtat sedan jag åkte därifrån förra året. HihiGlad

Ja, tänkte mest säga detså ni vet att på vaanjjas front blir det tyst en vecka. Men det finns Te där, eller förra gången fanns det åtmintone några gamla liptonpåsar och små kaffemuggar och ljummet vatten i termosar, så jag kommer inte att dö av tein-brist.Flört faaaaast jag ycker inte om platta tepåsar. löste eller pyramid. hehe. Så det blir mest kaffe på lägret.

Så vare med det! kommer sakna er alla men det är ju bara en vecka… dock kan det hända mycket. Hoppas att ja har mycker skoj att läsa när jag kommer tillbaka! (ingen dator med mig + är stolt ägare av knappmobil = ingen surf)

TEKRAMAR TILL ER ALLA

Annons:
Lillamor
7/23/12, 2:09 AM
#1

Ha det så trevligt på lägret, hoppas du får fint väder och trevliga kamrater.

ks.gerbil
7/23/12, 8:56 AM
#2

Bara kul :D ha. Det super trevligt och hoppas det finns något Te du gillar :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/23/12, 6:48 PM
#3

Ha det så trevligt på din kurs/läger. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/24/12, 10:12 AM
#4

Meh… Den hära dumma auto spelling göra ju vad det vill >:( det är ju klart det inte ska stå '' bara kul'' det skulle stå ha det kul eller liknande såklart! Hoppas du inte tidigare illa upp vänja!

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
7/24/12, 10:13 AM
#5

Där ändrade den igen… Vaanja inte vänja >:O

Gerbil-hemsidan hittar du R

vaanjja
7/30/12, 11:04 AM
#6

haha ks.gerbil, det gör inget 1 xD Tack för alla era hälsningar, nu är jag tillbaka, har haft världens bästa  vecka och har smakat Yellow Label! Plutopellis fvoritte om jag inte minns fel.  Det var jättegott trots påste hihi. :) Men har mest duckit liptons blueberry nånting under veckan. Hihi. Hoppas att ni också ar haft det bra!

Annons:
ks.gerbil
7/30/12, 11:09 AM
#7

6# bra att du inte tog illa upp lät verkligen dumt :S rologt att du smakat på nya teer och haft det jätte bra :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: