Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
OT - Utanför ämnet

OT- Hobby?

2012-07-25 16:15 #0 av: Bamse 08

Hej!

Har du någon hobby?

Anmäl
2012-07-25 21:32 #1 av: plutopellis

Akvarium och tarot just nu.

Men ägnar mest tid åt sonen och min sambo Glad

Får ju inte glömma tv-tittande!! Det är en stor hobby! Tungan uteCool

Anmäl
2012-07-25 22:06 #2 av: Tarotstollan

Jag har ju alla mina djur, läser mycket, tittar på tv och alla mina orakel-och tarotkort.

Anmäl
2012-07-26 05:40 #3 av: Lillamor

Frivolitet, virkning, örter som medicin, barnbarn och mycket mer

Anmäl
2012-07-26 06:24 #4 av: Pelle Långlös

Styrketräning, spela på surfplattan

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2012-07-26 11:33 #5 av: ks.gerbil

Här kommer jag med en liten ovanligare hobby hehe.. Tränar gerbilerna är väl en :P rida kan mn nog inte längre säga att det är en hobby, mer.. Jag vet inte har väl ett tråkigt liv haha

Anmäl
2012-07-26 12:30 #6 av: Lillamor

Vad är gerbilerna för något och hur tränar du dem

Anmäl
2012-07-26 12:47 #7 av: ks.gerbil

Du kan titta på gerbiler ifokus :) det är ungefär som möss men svansen är inte naken m.m. Tränar dem är väl som gör alla andra djur massor beröm och göra det i deras takt :) just nu kan de lite agility hoppa över handen putta på bollar och '' komma när göra lockljudet som är också den som betyder godis. Sen kan dem hopa från en stol till den andra men den är inte inlärda helt :D

Anmäl
2012-07-27 19:11 #8 av: Lillamor

Å jag som trodde det var någon muskel du tränade, men dina muskler blir ju också tränade i alla fall när du gör lockljudet (munmusklerna) Flört

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.