Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1209 ggr
Pelle Långlös
7/27/12, 8:17 AM

Godmorgon

Idag är det en solig dag här. Solen lyser för fullt och klockan är inte så mycket. Sitter och dricker mitt morgonte just nu. Snart skall jag iväg till stan för att sälja lite saker och dela medicin.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
ks.gerbil
7/27/12, 1:21 PM
#1

God 13.18 haha :D bakade pannkakor till frukost men va nog lite trött för de blev mer burrito surprise haha (pannkaka på utsidan och insidan pankaksmet rullad som en burrito) xD såklart drack jag Te till det :) Had ska mi göra idag? P

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
7/27/12, 1:21 PM
#2

Jaha kanske inte 13.18 då men :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/27/12, 2:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nu har jag varit i stan och sålt en massa saker, har ätit kebab men det tyckte inte min mage om (pommes frites:en alltså). Jag har köpt mig ett par tunnlar till mina öron.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/27/12, 2:11 PM
#4

fina :D ska du töja ännu mer? :)

gerbilerna har precis fått lite fäska grejer och det va riktigt poppis haha.. melon och sallad blev det, nu står de och mumsar i sig :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/27/12, 2:12 PM
#5

Stannar ett tag så och sen får jag väl se vad som händer.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/27/12, 2:16 PM
#6

gör det inte ont att göra sånt? Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
ks.gerbil
7/27/12, 4:13 PM
#7

nu är det dags att lägga sig ifrån datorn lite hehe ska spela lite piano nu :3 håller på att träna något nytt nämligen en bit (i alla fall nu i början) av fur elise

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
7/27/12, 4:14 PM
#8

fur elise för er som inte vet vad det är ^^

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/27/12, 4:15 PM
#9

Den är det klassiska att lära sig som nybörjare. Flört

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/27/12, 4:17 PM
#10

jag vet :3 men tycker det är så himla roligt att spela den :P har väl spelat i 1 år ungefär började typ i september förra året :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Lillamor
7/27/12, 7:15 PM
#11

Den är ljuvlig att lyssna på, kommer fram så fina minnen

Pelle Långlös
7/28/12, 8:38 AM
#12

En ny dag.

Eter att ha sprungit, styrketränat och gått en rask promenad igår så är kroppen hel mörbultad idag. Jag har sagt åt mig själv att inte träna nånting under helgen. Det kommer att vara svårt för jag är tvungen att träna. Ett beroende över det hela. Tränar jag inte så tror jag att jag går upp i vikt och inte ner.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/28/12, 9:49 AM
#13

Men det är ju bra att du tränar :) det gör hela kroppen friskare :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Pelle Långlös
7/28/12, 9:53 AM
#14

Jo det känns bra att träna. Synd att jag inte får träna på gym mera. Min intressebevakare sade upp kontraktet så nu har jag bara ett par hantlar här hemma som jag tränar med. Älskade att vara på gymmet.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/28/12, 10:12 AM
#15

Synd.. Ändå jag riktigt inte vet vad interessebevakare är :P kan mn inte göra en ny eller? Nu ska jag äta frukost och dricka Te :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/28/12, 10:13 AM
#16

Intressebevakare är nog som Förmyndare i Sverige. Vet inte med 100% säkerhet. Jo om något år kan jag kanske börja träna igen. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: