Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

Ny beställning

2012-08-03 13:27 #0 av: vinteralvan

Skickade precis en ny beställning till House of Tea. Det är alltid lika roligt. Beställde 2 nya teburkar, jasminte, ett grönt med röda bärsmak och ett rött med mangosmak.

Anmäl
2012-08-03 15:57 #1 av: ks.gerbil

den med magno smak låter ju gott! men hur kan du dricka jasminte? smakar ju tvål tycker jag Tungan ute

Anmäl
2012-08-03 16:21 #2 av: vinteralvan

Jag har inte provat jasmin tidigare men jag tyckte det lät gott. Hoppas jag har annan smak än du då.

Anmäl
2012-08-03 16:41 #3 av: ks.gerbil

ĵa får vi hoppas att du tycker om den Glad

Anmäl
2012-08-04 18:26 #4 av: plutopellis

Jag gillar jasmin! Haha :) och mango så båda lät goda!

Anmäl
2013-05-19 14:33 #5 av: tlover

#1 jag tycker att billigt jasminte smakar parfymigt (gissar det är det du tycker smakar tvål) men finare sorter smakar mycket mycket bättre.

Själv älskar jag house of tea också

Anmäl
2013-05-19 17:54 #6 av: Tarotstollan

Har köpt Mango te på två olika te affärer, det första var underbart det andra som jag köpte på Kahls var så starkt att det var vidrigt. Kommer inte att köpa det teet där mera. Jasminte har jag inte testat ännu.

Anmäl