Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Sajtinfo, önskemål och synpunkter

ni får gärna säga til

2012-09-06 15:28 #0 av: ks.gerbil

så jag har ju gjort några artiklar här på TiF men som ni kanske vet så kommer jag från italien och har bott och kunnat svenska i 3 år ungefär så det kan bli fel ibland, om ni ser fel någonstans säg gärna till!

Anmäl
2012-09-06 16:33 #1 av: Pelle Långlös

Du skriver utmärkt svenska för att bara ha bott i Sverige i 3 år. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2012-09-06 19:01 #2 av: ks.gerbil

Tack!! ;*

Anmäl
2012-09-07 06:54 #3 av: ks.gerbil

Såg nu att jag råkade glömma ett L i rubriken xD klassiker ;)

Anmäl
2012-09-07 09:51 #4 av: Lillamor

Ska jag vara ärlig så såg jag faktiskt inte att du hade glömt det, jag ser sällan fel när jag läser något, troligen för att jag är ordblind, men om någon skulle be mej läsa igenom ett stycke och leta efter några fel så kanske jag hade klarat det.

Anmäl
2012-09-07 12:00 #5 av: plutopellis

Ska jag vara ärlig hade jag ingen aning om att du bara kunnat svenska i 3 år! Har tagit dig för svensk hela tiden! Haha Glad

Anmäl
2012-09-07 14:50 #6 av: ks.gerbil

Hahaha ;) faktiskt så är det hjärnan som busar lite ^^

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.