Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

bästa sommar teet?

2012-09-07 07:01 #0 av: ks.gerbil

sommaren glider långsamt bort och nu är det höst, men vilken va din favorit sommar te? Alla svar går bra även om svaret är t.ex. iste :)

Anmäl
2012-09-07 21:15 #1 av: plutopellis

Åh, jag kör på med det gamla hederliga liptons yellow label, det är favoriten alla årstider Glad

Anmäl
2012-09-07 22:08 #2 av: Tarotstollan

De teér jag tycker om och dricker även resten av året, är det bästa sommarteét också! Glad

Fast det är klart att jordgubbste smakar lite mer sommar på vintern än det gör under sommaren! Kanske för att man längtar till sommeren och riktiga jordgubbar då! Tungan ute

Anmäl
2013-05-15 17:12 #3 av: tlover

Masala chai vill jag helst dricka en riktigt het dag annars lite mer vanligt tempererade dagar gärna ett japanskt grönt te. Japanskt grönt te eller jasminte passar bättre på sommaren än tex kinesiskt grönt te enligt mig

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.