Annons:
Etikettersajtinfoönskemål-synpunkter
Läst 1112 ggr
ks.gerbil
2012-09-22 19:09

medarbetare sökes!

Vi har nu bestämt oss att TiF behöver någon ny som skulle vilja hjälpa till att hålla sajten den mysigaste på hela iFokus! Vi söker därför 1-2 personer som skulle vilja ge en hjälpande hand är på Te iFokus! Kraven är inte många: Du ska kunna vara aktiv så mycket så möjligt vi har inget krav på att man måste skriva X antal trådar men att man ska kunna vara lite aktiv på sajten varje dag (det betyder inte att man måste skriva något men kika lite och läsa m.m.) Du ska ha skriv-glädje och samtidigt som du ska kunna hålla reda på trådar o.s.v. Du ska kunna skriva artiklar ibland om du hittar något bra m.m. Du ska kunna sprida glädjen och vara glad :D Du ska ha en kärlek för Te, du måste alså inte vara expert på Te bara att du gillar Te och vill lära dig mer Du ska kunna komma med lite roliga idéer och förbättringar till TiF (inte varje dag såklart) Man behöver inte passa in i alla för det kan vi diskutera vidare via Pm! Så skicka en till mig eller Luju (även Bamse tar gärna emot PM om jag och luju är lite långsamma (; ) om du skulle vilja vara med i våran glada lilla adimistration gäng :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
ks.gerbil
2012-11-15 12:30
#2

Nu söker vi efter ännu en medis läs ovan vad vi söker efter och medela mig om du skulle vilja vara med i våran glada admin grupp!

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
2012-11-18 19:10
#3

puttar lite då den inte fick se ytan så länge före den åkte bak igen Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du R

plutopellis
2012-11-19 11:38
#4

Efter nyår, i januari, då har jag mer tid och är gärna på om ni fortfarande kommer behöva någon då Glad

ks.gerbil
2012-11-19 13:07
#5

Pmar :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: