Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
OT - Utanför ämnet

Hej hej

2012-10-03 12:44 #0 av: vaanjja

Tänkte bara säga hej! Har varit vääälditgt oaktiv på sajten ett bra tag nu, men nu ska jag försöka komma åter för TiF är verkligen en bra och trevlig sajt. Jag har ju inte kunnat drick te på jättelänge för magen blev konstig av det men efter ett tags uppehåll har jag börjat dricka en kopp typ varannan dag. Det funkar finfint. :)

Har upptäckt söderte nu,och fattar verkligen varför folk har det som favoritte!

Hoppas ni mår bra allihop, kraam på er!!!

Anmäl
2012-10-03 17:55 #1 av: Pelle Långlös

Hej vanjja. Välkommen åter. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2012-10-03 18:33 #2 av: ks.gerbil

hej hej Skrattande du behöver inte känna dig stressad att behöva komma in du ska ju ta hand om digsjälv först Flört

hoppas din mage blir bra igen! och välkommen tillbacka till den mysigaste sajten på ifokus  FlörtSkrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.