Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Recensioner och rekommendationer

recension-liptons green orient

2012-10-23 15:26 #0 av: slemmis

hej hej:) blev så att jag köpte te i dag hihi. det blev liton clear and green med fyra sorters olika teer. green orient, green citrus, green mint och green. så jag hade tänk göra en recension av alla dem. jag börar med green orien

första intrycket: fint paket. ser fräst ut.5/5 poäng

dofter: luktar väldigt mycket lite som min farfar. men kanske inte gott.1/1

tillagning: kokar vattnet med vattenkokaren. låter det dra i 3 min.

olika smaktillsatser: första gången jag dricker ett te så har jag det naturelt.

smaken: smakar inte så där jätte mycket. lite lakrits som jag inte gillar och det har en besk efter smak.2/5

slutresultat: inte så gott. kanke godare med mjölk och socker. så om man inte gillar besk lakrits så rekomenderar jag inte det här tet. men nån annan kanske tillagar det mycket bättre än mig. men jag tycker det va ganska äckligt.

Anmäl
2012-10-23 15:29 #1 av: Pelle Långlös

Jag tyckte annat, hihi. Läs min recesion som du finner bland artiklarna. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2012-10-23 16:20 #2 av: ks.gerbil

kul att se de olika tankarna man kan ha Skrattande

Anmäl
2012-10-23 16:21 #3 av: ks.gerbil

fixade rubriken där lite snabbt Glad

Anmäl
2012-10-24 20:51 #4 av: Lillamor

Vilken smak tog du?

Jag tycker bäst om green orient av alla Liptons

Anmäl
2012-10-25 19:56 #5 av: karro1999

måste testas

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.