Annons:
Etiketttips-råd
Läst 1005 ggr
mikkan01
2012-11-07 15:42

House of tea?

Hallådär alla te-älskare Flört

Har någon här testat tee:er (skrivs det så?) från house of tea? =)
Tänkte beställa några som är lite annorlunda och som har det lilla extra till julklapp.
Hade varit kul om ni testat något och vill dela med er!!Skrattande

~mikkan

Annons:
ks.gerbil
2012-11-07 16:52
#1

själv har jag inte det men det finns några stycker på sajten som har! säker är den i alla fall :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

vinteralvan
2012-11-07 20:21
#2

Jag har beställt där några ggr och varit nöjd förutom med jasminteet. Det var inte gott. Favoriten är Green Spring, det är ett Grönt te med smak av röda bär.

ks.gerbil
2012-11-07 21:12
#3

Oj jag läste frågan lite fel :P men svaret passade ändå xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

Rasken90
2013-02-26 22:39
#4

Jag gjorde en beställning därifrån förra vintern och har fortfarande kvar :-)

Beställde karamell(svart te),chocolate truffle(svart te),strawberry oolong(oolong/vitt te) och taste of forest(grönt te). Karamell är väldigt god,chocolate truffle har en väldigt skarp smak av choklad(ingen mjuk smak direkt),strawberry Oolong har väl en tendens till att ha jordgubbsmak men det är inte så mycket.

Dricker taste of forest nu och den är också väldigt god! :-)
Var ju ett tag sen jag var därinne nu så kanske ska ta mig en titt snart igen :-)

tlover
2013-03-30 20:07
#5

har beställt där så mkt att det är ingen ide att räkna upp allt.

blandannat beställer jag ofta från blandannat dom då jag håller föreläsningar m provsmakning.

jag kan inte minnas om dom haft nått dåligt Te enligt min mening, dom är snäppet dyrare än en annan hemsida jag brukar beställa från men dom har större urval.

jag har massa massa tetillbehör därifrån också, det gillar jag mest med dom.

dom är snabb på att svara på frågor också.

edit: lät nästan för bra, lät som reklam.

kanske ska säga att dom enda smaksatta teer jag dricker är jasmin och Masala Chai, förutom örtteer (eller köpte senast ett smaksatt men det var för att den hade en ört jag vill ha i också så örtte+grönt Te tänkte jag att jag måste testa)

l'm back

Upp till toppen
Annons: