Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

tvål och sånt

2012-12-07 19:31 #0 av: ks.gerbil

nej men är det någon som har t.ex. tvål eller bodybutter m.m. som innehåller te eller i alla fall lujtar typ te?

Anmäl
2012-12-07 23:18 #1 av: [EmiliaLJ]

Jag har ett schampo som innehåller yoghurt, fast det är ju inte te 😏

Mvh Emilia!! Skrattar

Anmäl
2012-12-08 08:55 #2 av: ks.gerbil

Jag har en måste bara komma på vad dem heter för nu ligger jag i sängen ;P

Anmäl
2012-12-08 10:36 #3 av: Pelle Långlös

Har sett något schampoo som innehåller grönt te men nu kommer jag inte ihåg vilken sort det var. Obestämd

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2012-12-08 10:58 #4 av: ks.gerbil

vi här hemma har denna: dove nurshing body wash cucumber & green tea scent luktar mest fräsch känner ingen grönt te lukt direkt :P

Anmäl
2012-12-08 11:11 #5 av: Pelle Långlös

Tror inte att det doftar grönt te utan man är nog ute efter effekten, alltså att den renar kroppen osv.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2012-12-08 11:13 #6 av: ks.gerbil

det står cucombuer och green te scent betyder inte det att det ska lukta grönt te? eller är jag ute och cycklar xD

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.