Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Recensioner och rekommendationer

Sjukt gott te

2012-12-20 17:30 #0 av: batski

Köpte detta te http://www.ciao.se/Four_OZClock_Vitt_Chai_Te__1051307 i dag och jag måste bara säga att det är bland det absolut godaste jag har smakat!

Sjukt gott verkligen Glad Jag var tvungen att göra kopp nummer två så snart jag hade druckit upp den första. Sen är jag ju medveten om smaken är som baken..

Tungan ute

Anmäl
2012-12-21 22:16 #1 av: ks.gerbil

såg den i affären! vad har den fr typ av smak? kryddig, söt m.m.?

Anmäl
2012-12-22 21:11 #2 av: karro1999

det stod att den var kryddig till smaken och jag gillar inte kryddiga teer så mycket.

Anmäl
2012-12-27 18:41 #3 av: Afturelding

Four o'clocks teer är verkligen underbara, jag har gillat alla jag smakat :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anmäl
2012-12-28 19:38 #4 av: Varga

Mh, älskar Four o' clock jag också, de är fantastiska! <3

Anmäl
2013-01-05 23:22 #5 av: Stephanie

I knoooow, den är helt underbar! Skrattande Älskar deras rooibos också, men nu mer blir det bara deras vita chai när jag köper te i skolan.

Anmäl
2013-01-08 15:31 #6 av: malda

Jag var tvungen att köpa en förpackning efter att ha läst detta. Jag blev inte besviken!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.