Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
OT - Utanför ämnet

hur har ni haft det?

2013-01-04 22:19 #0 av: ks.gerbil

Ja har ni haft en god jul och

Anmäl
2013-01-04 22:20 #1 av: ks.gerbil

Nej men dumma mobil -.-
Ett Gott nytt år?
Jag ber om ursäkt för att jag inte varit inne alls men Va i Italien och hade ingen Internet :/

Anmäl
2013-01-05 10:41 #2 av: Pelle Långlös

Jo det har varit lugnt. Jag fick träffa mina flickor. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-01-05 11:25 #3 av: ks.gerbil

jag har haft det roligt hahah ;)

speciellt när ens släkt är helt galen xD sen är ju jag och min kusiner sååå sociala liksom *nåt* xD en satt vid datorn+mobil en vid ps3n+mobil och två vid nintendon+mobil xD fast vi satt ju iaf alla brevid varandra och små pratade medans en annan skrek att hålla tyst för den försökte döda nån gubbe hahah ;D

Anmäl
2013-01-05 15:39 #4 av: karro1999

ja jag har haft en bra jul med familjen.

Anmäl
2013-01-07 19:16 #5 av: [EmiliaLJ]

#1 har inte heller haft tillgång till internet, så jobbigt x) man blir ju så van här nere i Stockholm ;P

Jag kanske har sagt det förut Obestämd... men jag har varit uppe i Härjedalen och åkt skidor, både slalom och längd, kul att sporta var det men också jobbigt xP Och så skönt det var att också att gå till bastun varje kväll ;P

Mvh Emilia!! Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.