Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

Te ikväll

2013-03-27 18:28 #0 av: Pelle Långlös

Jag brukar dricka en massa läsk men nu har jag inte köpt på ett tag så ikväll får det väl bli te. Oskyldig Blir nog mitt goda fruktiga gröna teet.

Kommer ni att dricka te ikväll?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-03-27 18:45 #1 av: Mimmi

Ett nyttigare val! Jag lär nog dricka en kopp efter middagen. Glad

Anmäl
2013-03-27 18:47 #2 av: Pelle Långlös

Jo betydligt nyttigare. Vinkar

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-03-27 21:45 #3 av: Stephanie

Jag har firat en ny vattenkokare (äntligen!) genom att dricka te konstant idag... Lipar Sitter just nu och smakar på ett nytt te som jag köpte för en liten stund sedan - Pukka Peppermint & licorice. Jättegod!

Anmäl
2013-03-28 00:15 #4 av: veggie4every1

Ja, men absolut att jag dricker te i kväll Glad

Nu tror jag att jag ska ta ett grönt (grönt teberoende, hehe)

Tror det får bli ett som heter Sex on the beach med papaya, aprikos och ananas. Fruktigt och gott precis som jag gillar.

Dom har så roliga namn ibland på teerna Skrattar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2013-03-28 06:29 #5 av: Pelle Långlös

Haha dom har ju det. Namnet alltså. Det där teet lät gott.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-03-28 07:37 #6 av: LinaLj

Jag hade hällt upp en stor kopp med te och satte mig framför tv'n igår för att avnjuta. Men jag slocknade totalt och vaknade av att tet rann ut i knät Galen

Anmäl
2013-03-28 10:41 #7 av: Stephanie

#6 Haha, jag hoppas att du inte brände dig!

Anmäl
2013-03-28 17:33 #8 av: Pelle Långlös

#6 hehe så det kan gå. :)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-03-29 13:23 #9 av: LinaLj

#7 Nej det var ingen fara, jag hade haft i en skvätt mjölk så tet var inte brännhett som tur var. Ännu mer tur var att katten låg och sov i sin korg och inte i mitt knä som han brukar...

Anmäl
2013-03-30 16:24 #10 av: tove.mcgrath

En kopp grönt guava te med en bisolvon i så det smakar citron istället men hjälper mit slemhosta och halsontet ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.