Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Tetillbehör

Ditt vackraste tetillbehör?

2013-04-16 09:11 #0 av: tlover

Jag tycker att det finns väldigt många vackra tegrejer Jag har faktiskt ett helt vitrinskåp med mina vackraste tegrejer (men jag har fler tegrejer).

Vad är din vackraste tegrej (kan du inte välja? så lägg upp bild på dom som ligger i topp) (ens favvogrej kan ju vara helt annat än ens vackraste)

Mina är två av mina teburkar, den ena i målad/eller tryckt antagligen) metall och den andra i metall med vacker papp på.

Vanligtvis brukar jag gilla mindre pråliga grejer men dom är nog ändå vackrast Förlägen

Anmäl
2013-04-16 09:13 #1 av: tlover

Här är vitrinskåpet där mina "höjdare" bor

hmm bilden blev liggande trots att den står i mitt bildbiblotek, jag har tyvärr ingen aning om hur jag fixar det men förhoppningsvis har ni inte nackspärr.

Anmäl
2013-04-17 18:01 #2 av: karro1999

#1 jag fick lite ont i nacken när jag skulle böja på den så jag kom på en bättre ide jag vände hela datorn

Anmäl
2013-04-17 18:26 #3 av: tlover

#2 smart Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.