Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 624 ggr
tlover
2013-05-01 10:24

svårt att bestämma mig

Det är dags att beställa nytt Te men jag såg att dom jag brukar beställa från har slut på det mesta, butik nr två kommer snart att ha semester i en månad ungefär så jag måste bestämma mig snart

Butik nr1: kan jag bara beställa ett Jasminte (yin ho yasmine) och ett grönt kinesiskt (mist green) inte det japanska jag ville ha (dom har ett japanskt Te min man till och med dricker) allt detta för 157 kr

Butik nr2: har ett japanskt som min man dricker till sushi (gemmaicha), ett Jasminte (jasmine White king), ett kinesiskt (tai mu mao jian) och ett grön rooibus för 306 kr + frakt.

Men jag kan inte bestämma mig särskilt eftersom man måste bestämma sig snart då blir det svårare 🤔

hjälp 😊

l'm back

Annons:
Pelle Långlös
2013-05-03 15:55
#1

Jag skulle köpa det som håller längst. Alltså inte datummässigt utan antal dagar. Om den ena stänger i en månad tex så vill jag då ha Te så att det räcker så länge. ;-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

tlover
2013-05-04 09:54
#2

båda kör med 70 grams påsar men vi hade mindre pengar än vad jag trodde så jag tror det blir butik nr 1 eftersom då impulsköper jag inte massa dyra teer för dom är ändå slut 😊

l'm back

Pelle Långlös
2013-05-04 10:50
#3

Okej låter bra.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: