Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Tävlingar, kluringar och sajtlekar

Tebildtävling vecka 19

2013-05-05 09:47 #0 av: tlover

Jag tänkte att det skulle vara en kul grej med en tebildtävling eftersom te är ju inspirerande och har inspirerat till konst i hundratals år Glad

Reglerna: Man ska ha tagit bilden själv.

Den ska ha nått med te och veckans tema att göra.

Man får bara ha en bild per vecka

man postar den i tråden senast fredag.

Ang röstning: Man får inte rösta på sin egen bild.

Man måste ha röstat senast lördag (söndag räknar vi ut vinnaren).

Man har bara en röst per vecka.

Rösta gör man genom att skriva i tråden vilket inlägg/bild som man tycker mest om, ser man nått superbra redan på måndag så kan man rösta redan då.

Eftersom detta bara är i startgroparna så är vinsten äran och att man får vinnarbilden publicerad i en artikel i slutet av månaden. Senare kanske det blir större fototävlingar.

Tema vecka 19: Vår

Lycka till Glad

Anmäl
2013-05-08 19:58 #1 av: tlover

Mitt bidrag, ett blommande te (våren "blommar ju ut") som jag tror är Purple pagoda på vår "lillveranda" för nu kan man faktiskt sitta en stund där utan ytterkläder (och lyssna på fågelsången)

Den är tagen med en Canon EOS 40D om nån är intresserad 

Anmäl
2013-05-12 12:33 #2 av: tlover

Om det finns folk som vill vara med men inte hann lämna in en bild kan vi köra en vecka till, om inte ni vill ha ett annat tema förstås

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.