Annons:
Etiketttävlingar-kluringar-sajtlekar
Läst 1248 ggr
tlover
2013-05-11 16:19

vad är det här kluring

Vissa saker kanske man kan komma ihåg namnet på eller hur dom ser ut, men kan ni koppla ihop namn på hur tesaker ser ut?

l'm back

Annons:
Zureel
2013-05-11 17:35
#1

Yay alla rätt


VildaVittra
2013-05-11 17:40
#2

4 rätt, känner mig nöjd med det då jag bara kunde den sista frågan. De andra gick jag helt på formspråk och dekor, då jag inte kan något om teattiraljer, men massor om porslin.😛

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Tarotstollan
2013-05-11 19:46
#3

4 rätt, konstigt då jag inte kan något om sakerna som visades utom samovaren.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

tlover
2013-05-11 22:19
#4

#3 jag har haft majoriteten rätt på kluringar som handlar om kaninraser och kaninutställning, jag gillar kaniner men jag bryr mig inte alls om vilken slags färg en kanin "får" ha så man kan få rätt ände…

eller så har jag en alternativ personlighet som är kaninutställare 🤔

l'm back

tlover
2013-05-12 08:26
#5

#2 fränt att du kan sånt jag försökte få likheter mellan olika saker (det är därför jag mest hade Kina, Japan och Korea relaterade tegrejer) tex tycker jag på ett sätt stilen mellan saken på bild nummer 1 och bild nummer 4 är ganska lik men då kan jag inte porslin på sånt sätt så jag kanske ha fel i att "stilen" är "lik"

l'm back

Skogshumblan
2013-05-12 10:10
#6

4 av 5! Hade fel på keramiktekannan. Körde på magkänsla:) Den första bilden, helt ljuvlig. Vill ha!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
tlover
2013-05-12 10:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 köpt på bröllopsresan, och den kom i ett par men jag har inte vågat använda den än 😊

den i fråga nr 3 hann jag inte använda innan jag hade sönder den 😭

Så nu är den bara en prydnad

Edit kom på att det inte går att kolla bilderna om inte man röstar om det är denna som gick sönder innan jag hann använda den.

l'm back

tlover
2013-05-12 10:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

annan vinkel

l'm back

Upp till toppen
Annons: