Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Tetillbehör

Turkiska teglas

2013-07-17 18:43 #0 av: Caracara

Var kan man få tag på turkiska teglas???? Dom är ganska små och smyckade med guld oftast. Tack på förhand!Blomma

Anmäl
2013-07-17 18:49 #1 av: tlover

Jag hittade mina på second hand, där tycker jag man ser dom ganska ofta faktiskt. Gärna nån större secondhandbutik

Anmäl
2013-07-19 08:54 #2 av: Pelle Långlös

Ta snapsglas. Skämtar Nä men i Rinkeby kan du säkert få tag på såna glas.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-07-19 22:21 #3 av: Caracara

Men jag bor inte i Stockholm..................

Anmäl
2013-07-20 06:30 #4 av: Zureel

Du kan testa att efterfråga på nån köp/sälj sida på exempelvis fb det är säkert många som har hemma i skåpet efter en turkietresa men aldrig använder.

Anmäl
2013-07-20 08:45 #5 av: tlover

Somsagt kolla i second hand butiker, jag har sett turkiska teglas (och från liknande områden) på flera secondhandbutiker flera gånger. Det verkar vara nått återkommande på de flesta ställena.

Anmäl
2013-08-08 05:23 #6 av: Zureel

Hur har det gått Caracara har du haft nån tur?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.