Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Tips och råd

Höstte

2013-07-24 10:52 #0 av: Caracara

Har du något tips på något höstte? Du vet ett sånt där te som passar att krypa upp i soffan med en filt och tända ljus! Hösten kommer snart, mysigt!!!

Anmäl
2013-07-24 13:27 #1 av: Zureel

Jag tycker att kryddiga rooibos teer passar jättebra på hösten.

Anmäl
2013-07-25 17:33 #2 av: Tedoft

Perfekt! Gärna chai-varianterna.
Annars är Lapsang Souchong nice. Rökig som en nytjärad båtbrygga

Anmäl
2013-07-27 14:01 #3 av: fridelfina

Som ovan, kryddiga och gärna chai. Jag tycker allra bäst om Yogi Chai, en liten sked honung och mjölk passar mycket bra till hösten (och resten av året om jag får välja Skämtar)

Anmäl
2013-07-28 02:48 #4 av: tove.mcgrath

Äpple och kanel av märket Twings är mitt absoluta favorit höst/vinter mys te :) brukar mest dricka det fram mot jul då man fått upp ljusstakar och mys men det passar toppen på kalla mörka höstkvällar med :)

Anmäl
2013-08-19 01:41 #5 av: Ciwifrukt

Äppel/kanelblandningen som heter Höstglöd är ju den bästa. Annars chai!

Anmäl
2013-10-14 10:27 #6 av: redheadgeorgeous

#5 Vart kan man hitta det teet? Skulle verkligen vilja testa det :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.