Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Tips och råd

Kunde ni hjälpa mig?

2013-10-15 13:55 #0 av: Teabet

Hej! Jag håller på att starta ett innovativ, ny stil kafé och skulle behöva fråga 10 allmänna frågor om din attityd mot kaféer och varför besöker du dem. Lika viktigt är att höra, varför vissa människor inte åker till kaféer. Mitt kafé kommer att vara något, som förhoppnings lockar även människor, som ogillar kaféer nuförtiden. Jag hoppas att många människor svarar, det skulle hjälpa mig jättemycket! Om ni vill veta mer kan ni skicka mejl till petra.puro@hotmail.com. Tack tack tack! Här kan du svara: http://www.surveymonkey.com/s/7XSPQ9H

Anmäl
2013-10-17 08:49 #1 av: Zureel

Svarat 

Anmäl
2013-10-21 15:02 #2 av: Teabet

Tack ska ni ha, fina människor! Nu jag har samlat in svaren och därför behöver inte svara längre!

Det var mycket nyttigt, och jag är tacksam för alla svarare! <3

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.