Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Svart te

Liptons nya.

2013-10-23 22:01 #0 av: Tarotstollan

Har ni testat Liptons nya teer: Vanilla Caramel och Blueberry Muffin?
Det är svarta teer bägge två i pyramidpåsar och det är 20 st. påsar i varje ask.

Jag köpte bägge två igår och har smakat på bägge, 5+ i betyg från mig.
Dricker varannan mugg av dem bägge, för jag tycker de är lika goda hahaha!

Anmäl
2013-10-23 22:07 #1 av: Tilde

Åh, måste testa! Eller be mina föräldrar köpa med till mig när de kommer på besök :) Tycker det är svårt att hitta det märket här i Danmark. 

♥ Tilde

Anmäl
2013-10-23 22:15 #2 av: Tarotstollan

Är det svårt att hitta Liptons, det som är ett så stort märke?
Vilka märken är stora i Danmark då?

Anmäl
2013-10-23 22:28 #3 av: Tilde

#2 Jag tycker det, hittar knappt något te alls i påsar, utan det är mest löste :/ Kanske måste man gå till specifika butiker för att hitta påste. 

♥ Tilde

Anmäl
2013-10-23 23:51 #4 av: Tarotstollan

Ja, i så fall är det tvärtom här i Sverige! Alla Ica eller andra mat butiker har ju massor av påsteer men inte mycket löste, det får man köpa i särskilda te- och kaffebutiker, oftast har de ju lite annat att sälja också.

Anmäl
2013-10-24 09:59 #5 av: [Skörbjugg]

#0 Jag är supersugen på att prova... Fanns det inte en tredje smak också?

#1 vad mystiskt det där med att påste är ovanligt i DK...

Anmäl
2013-10-24 21:47 #6 av: Tarotstollan

Jo, det finns en tredje smak men det var med grönt te så jag lade inte det på minnet!

Anmäl
2013-10-25 14:24 #7 av: ebbamedruby

Det finns väl jordgubbsglass? hehe.

Jag ska köpa vanilj & caramel när jag får chansen. :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.