Annons:
Etiketttävlingar-kluringar-sajtlekar
Läst 889 ggr
tlover
2013-12-16 08:36

Omröstning julklappsrimstävlingen på Tif

Hej

Nu är det dags att rösta fram vinnaren till vår julklappsrimstävling.

Man får bara rösta en gång per fysisk person (dvs man får inte rösta per användare om man har flera)

Och man får inte rösta på sitt eget bidrag.

Omröstningen sker till och med 4:dje advent

Bidrag 1 av Vilda vittra

Med denna kan du resa jorden runt varenda av veckans dagar och du kan till bredden fylla dina vänners magar, med värme, doft och smak, medan du vid bordet enbart sitter på din bak.

Bidrag 2 av Alenzi

Frusna, kalla händer, i årets mörka tid Ömma, sträva strupar, näsans trägna strid Men värme står att finna, en ljusning finns att se! I djupet av din mugg, snart ett underbart nytt

Bidrag 3 av Stiw42

Gyokuro är en söt geisha
dock lika förbjudet som shincha

För om du av dessa dricka
Ens ekonomi helt klart kommer spricka

Tävlingstråden är här

Ni får gärna också motivera er röst

l'm back

Annons:
tlover
2013-12-18 10:00
#1

Jag röstade på vilda vittras bidrag (bidrag nr 1)

Motivering: Den var medryckande och jag älskade den från första gången jag läste den.

Däremot så var bidrag nr 2 väldigt nära, jag har velat mellan dom två i flera dar nu. Den var inte (enligt mig) lika medryckande men mer klassiskt "julklappsrimmig"

Det var hög klass på bidragen enligt mig (bidrag 3 var också bra men inte riktigt lika bra enligt mig, men helt klart värd finalplatsen)

l'm back

Stiw42
2013-12-18 13:18
#2

Jag är bara glad att ha fått en plats i finalen då jag är allt annat en naturbegåvning på rim och dylikt :)

VildaVittra
2013-12-20 22:59
#3

Jag röstade på Alenzi.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Tarotstollan
2013-12-21 01:16
#4

Jag har röstat!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: