Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

AriZona Iced Tea i Sverige/Sundsvall?

2014-01-20 17:45 #0 av: maxw

Halloj, är det någon som vet om AriZona Iced Tea finns i Sundsvall, och isf vart? Alternativt om det finns på någon svensk webbshop det går att beställa ifrån?

Anmäl
2014-01-20 17:50 #1 av: maxw

Eller vilken slags AriZona te som helst Glad

Anmäl
2014-01-28 15:43 #2 av: tlover

Finns tehörnan i Sundsvall?
Jag vet att det finns i minst en stad söderut så jag tänkte det kanske är i Sundsvall, tehörnan i Umeå har i alla fall Arizona ice tea och då borde tehörnan på andra ställen i alla fall kunna ta hem det.

Själv har jag varit i Sundsvall en gång i hela mitt liv så jag vet inte vilka butiker dom har eller inte har.

Har du testat att fråga i en tebutik? dom kan ju kanske ta hem om dom får veta att det finns intresse.

Anmäl
2014-01-31 17:47 #3 av: Apootie

Har hittat dem i glasflaska på coop i Göteborg iallafall.. Drack dem hela tiden i Tyskland, men då var de i plastflaska och mycket fler smaker.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.