Annons:
Etikettgrönt-te
Läst 1876 ggr
kena10
2014-01-26 00:04

Matcha te

Jag undrar om någon har druckit Matcha Te och om det är gott, eller hur det smakar. Det är dyrt och jag måste beställa på nätet, så det tillkommer frakt. Därför vill jag gärna höra om någon kan säga något om det och även om någon kan rekommendera något Matcha Te som är gott. Vet inte om det är ett Örtte eller hör till övriga Tesorter.

Annons:
tlover
2014-01-27 08:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

hej vi har en artikel om Matcha här

Min man dricker Matcha varje dag och jag dricker det så ofta jag kan då det är mitt favoritte, vi köper från gröna teimporten både för att dom är billigast av dom vi har hittat och det är min mans favoritte (och han dricker ju det varje dag så det blir hans favorit som köps hem).

House of tea har däremot fler sorter att välja mellan.

Jag rekommenderar att di inte köper Matcha i en fysisk tebutik för där är det svindyrt (och sämre kvalitet)

Jag rekommenderar att du köper ett Matcha som passar till det tunna teet först för det är enklare för nybörjare.

Matcha är ett riktigt Te men det är ett Grönt te så jag flyttar den, jag hoppas det är ok 🙂

l'm back

kena10
2014-01-27 23:24
#2

Tack för tipset, är ny här så jag har inte riktigt kommit på hur man söker och hur man gör inlägg på rätt sätt. Intressant att läsa om Matcha, tack!

Upp till toppen
Annons: