Annons:
Etiketttävlingar-kluringar-sajtlekar
Läst 2660 ggr
tlover
2014-04-03 16:13

Te-Ordfläta, tävling på te i fokus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Från idag till skärtorsdagen så går en tävling med en ordfläta här på Te i fokus.

Alla svar hittar man här på Te i fokus om man letar lite och när man gjort färdigt ordflätan får man fram ett ord som man ska skicka via PM till mig (tlover) och på långfredagen drar jag vinnaren av alla som skickat in rätt ord.

Förstapriset är en ny bok som heter ”Grönt te” som är en av mina favorit teböcker eftersom den har massor av fina bilder.

Andrapriset är en månads Insider och tredje priset är nått från guldmyntsshoppen.

Man får ladda ner bilden och skriva ut den för att lättare kunna lösa ordflätan.

Reglerna

Tävlingen pågår fram till och med skärtorsdagen

Man får bara skicka in ett svar per person

Man får inte avslöja svaret för någon annan medtävlande

Lycka till

OBS skicka inte svaret som svar via massPM:et som skickades från Te i fokus. Jag vet inte om alla får svaret då men det är bäst att inte riskera det

l'm back

Annons:
illernettan
2014-04-03 16:42
#1

Det där såg ju riktigt roligt ut. Får försöka komma över en skrivare under helgen.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

tlover
2014-04-03 16:44
#2

#1 Jag var lite avis på min syster och hennes kompis (min testgrupp) när dom gjorde det. För jag ville också göra en 😊

l'm back

illernettan
2014-04-03 18:02
#3

#2 Det förstår jag. Ungefär som när jag arrangerar tipspromenad och får hem vinsterna. Det är ju vinster jag också vill kunna vinna 😊. Men mina gäster blir nöjda och det är huvudsaken 🙂

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

[Skörbjugg]
2014-04-04 16:06
#4

Vilken rolig idé.

tlover
2014-04-11 15:39
#5

Nu är det just under en vecka kvar

l'm back

tlover
2014-04-16 08:13
#6

Nu är det bara idag och imorgon kvar så ni som inte gjort ordflätan men vill vara med med en chans att vinna en bok får skynda på

l'm back

Annons:
monstermash
2014-04-16 19:34
#7

Om man svarar på ett massmeddelande är det bara sajtvärden som får svaret.. :)

tlover
2014-04-17 07:36
#8

#7 Jag fick reda på det efter jag skrev om det men jag hade glömt att jag hade skrivit det i tråden. Men tack ändå.

allihop: Nu är det sista dagen man kan lämna in svaret

l'm back

tlover
2014-04-18 06:29
#9

Tävlingen är slut, lottning sker senare i dag.

l'm back

Upp till toppen
Annons: