Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övriga örtteer

vad är det allra godaste örtteet?

2014-04-19 11:40 #0 av: tlover

Vad tycker du är det allra godaste örtteet? och om det är rooibos, vad är godast förutom rooibos.

Själv dricker jag oftast örtteer för deras medicinska verkan förutom rooibos och jag tror att grön rooibos är det godaste bland örtteerna men förutom rooibos tror jag chokladpepparmyntaörtte är godast eller möjligen anis. Vad tycker ni?

Anmäl
2014-04-19 21:30 #1 av: VildaVittra

Det skulle nog vara fläderblomste om jag måste välja.

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.