Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 906 ggr
tlover
5/21/14, 10:42 AM

Vad är det längsta du varit utan te?

Så vad är det längsta du varit utan att dricka Te? (jag räknar inte örtteer hit tex rooibos)

Alltså sen du började dricka Te för räknar man med innan kan nog dom flesta få in ganska många år där.

l'm back

Annons:
tlover
5/21/14, 10:43 AM
#1

tv veckor - en månad just nu eftersom jag bestämt mig för att inte dricka Te under första trimestern.

Det är jobbigt

l'm back

ChristineL
5/21/14, 10:45 AM
#2

Över en månad - 1/2 år, dricker i stort sett aldrig Te under sommarhalvåret, blir svettig av det :P Kaffe går bra av nån konstig anledning. Däremot högkonsumerar jag Te under vintern :D

[MrDiabolic]
5/21/14, 10:52 AM
#3

Sist jag drack Te, var 1994. Var då tillsammans med en te-tokig tjej, och jag lärde mig tycka om det. Earl Grey med en halv tsk socker drack jag. Men när vi gick skilda vägar, rann även mitt te-drickande ut i sanden.

tlover
5/21/14, 11:00 AM
#4

#2 jag tycker Te kan svalka på sommaren, men då dricker jag ju sällan Svart te som ska ha 100 grader utan grönt te(70 grader) så det kan ju spela roll.

#3 Stackars dig 😕hur står du ut, jag har bara varit utan Te i lite över två veckor och jag håller på att bli galen.

l'm back

Tarotstollan
5/23/14, 11:04 PM
#5

Ett dygn ungefär, när jag var sjuk!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

VildaVittra
5/24/14, 7:09 PM
#6

Det är tre år sedan jag blev sjuk, så tre år nu.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
tlover
5/24/14, 7:17 PM
#7

#6 😮finns det sjukdomar som gör att man inte kan dricka Te?

l'm back

VildaVittra
5/24/14, 7:32 PM
#8

#7 Ja, hjärtfel kan göra att man inte tål Koffein. Skulle du få gallsten så är det inte heller bra.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tlover
5/24/14, 7:33 PM
#9

#8 stackars dig, jag hoppas verkligen at jag aldrig får det.

l'm back

tlover
5/31/14, 7:48 AM
#10

Jag höll mig till 2 veckor - 1 månad för jag drack den första koppen idag sen den 5:e

l'm back

Upp till toppen
Annons: