Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

önskar du dig te/tegrejer?

2014-05-24 16:29 #0 av: tlover

Hej

Önskar ni er te el tegrejer då ni fyller år? eller gör ni det inte (varför isåfall)

Själv önskar jag mig gärna tegrejer men teer köper jag gärna själv om det inte är min man som köper det. För antingen blir det ett te av dålig kvalité man får (som bara står i skåpet och blir gammalt) eller så köper folk te av bra kvalité  men till dyra priser (jämfört med på nätet)

tegrejer är däremot enklare att få (eller presentkort)

Anmäl
2014-05-25 20:39 #1 av: Stiw42

Te är det stora intresset, så tegrejer är nästan det enda jag önskar mig. Däremot alltid med tydliga direktiv vart de kan finna dem, då få i min bekantskapskrets dricker annat än te från mataffärerna (om äns det).

Anmäl
2014-05-28 01:33 #2 av: Tarotstollan

Ingen idé att önska något då de inte har en aning om vad jag pratar om! Vill jag ha något får jag köpa det själv!Skämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.