Sajtinfo, önskemål och synpunkter

Månadens Tema september - Te i mat

2014-09-05 15:15 #0 av: tlover

Eftersom det blev lika mellan Indien, England, Ryssland och Te i mat så drog jag lott för månadens tema och temat blev Te i mat Glad

Så har ni nått smarrigt recept får ni gärna tipsa, allt kan jag däremot inte själv testa pga div matallergier.

Anmäl
2014-09-05 20:07 #1 av: VildaVittra

Räknas vin som mat? Skrattar Har faktiskt gjort tevin en gång. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-09-06 14:59 #2 av: Stiw42

1# häftigt. Hur gör en det, och hur smakar det?

Anmäl
2014-09-06 15:06 #3 av: VildaVittra

#2 Man brygger starkt te och har i russin, jäst och lite citron samt socker. 

Kommer inte riktigt ihåg hur resultatet blev, men det var drickbart i alla fall. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-09-06 15:49 #4 av: tlover

#1 Jag vet inte gör det det? Funderar

Men du kan u starta en tråd om det om du vill, månadstemana ska ses som insperation inte måsten.

Jag kommer däremot inte att skriva nån artikel om det eller så pga personliga åsikter.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.