Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Sajtinfo, önskemål och synpunkter

Månadens tema oktober - Indien

2014-09-30 21:37 #0 av: tlover

Nu är omröstningen klar och denna gång hade vi en ensam vinnare (tidigare månader har jag fått lotta fram vinnaren bland flera "finalister") och det är en som det varit nära med flera gånger nu.

Indien är temat för oktober så säg bara till om ni har nått önskemål om vad som det kan skrivas om.

Anmäl
2014-09-30 23:33 #1 av: Tarotstollan

Kul, det var det jag röstade på! Jag läser allt om Indien och te, då jag inte vet något i stort sett!

Anmäl
2014-10-01 18:27 #2 av: Saffran0Spice

Hurra!
Äntligen temat jag röstat på många gånger ^^

Anmäl
2014-10-02 08:59 #3 av: VildaVittra

En annan väntar på Ryssland, var på ett ryskt tehus när jag jobbade i Lettland för si sådär 20 år sedan. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-10-02 10:04 #4 av: tlover

#3 Vad synd att min farmor inte lever fortfarande, hon var en "Ryssland nörd" på samma sätt som jag är tenörd, hon var i ryssland/forna sovietstater minst en gång/år så hon kunde säkert endel.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.