Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 956 ggr
tlover
2014-10-04 10:16

Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag, blir det kanelbullar hemma hos dig kanske?

När det gäller kanelbullar är ju frågan alltid vad man ska dricka till också, vad dricker du till kanelbullar?

edit skrev fel 😞

l'm back

Annons:
mikkan01
2014-10-04 10:22
#1

Sojamjölk!

~mikkan

VildaVittra
2014-10-04 10:24
#2

vad dricker du till mjölk?"

Till mjölk dricker jag ingenting, möjligen ett glas mjölk till efteråt. 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[MikaelaR]
2014-10-04 10:26
#3

Brukar dricka ett glas fanta till mjölk 😂

tlover
2014-10-04 10:27
#4

#2 😞oj jag var redan inne i svaren, nu står det rätt

l'm back

[MikaelaR]
2014-10-04 10:29
#5

Nej men till kanelbulle är det gott med latte! men jag äter inte bullar bara för det är kanelbullens dag jag äter när jag får lust 😉

Inkanyezi
2014-10-08 09:21
#6

Jag tar nog också en kanelbulle någon gång när jag har lust på det, men jag har blivit betydligt mer restriktiv med vetebröd den sista tiden, så det blir inte ofta. Jag köpte inga och bakade inte heller till kanelbullens dag. Däremot tar jag gärna en mugg kaffe med mjölk och en kanelbulle när jag tittar in på IKEA. Jag cyklar ibland till Kungens Kurva (bor på Lidingö), och då kan det hända att jag tittar in på IKEA och tar en kaffe med kanelbulle för en femma.

Jag tycker inte att kanelbulle passar till Te. Visserligen kan det vara gott med kanel i teet, men bulle och Te sitter inte riktigt rätt för mig. Hellre då en smörgås med ost och tomat eller ägg och köttbullar - på surdegsbröd.

Annons:
Upp till toppen
Annons: